You can get it if you really want. If this sentence applies to anyone, then most definitely to Florian Burkhardt who managed to talk everyone around him out of their own goals and into achieving his. electroboy tells the breathtaking true life story of a young man who leaves his claustrophobic Swiss surroundings for the wide world in search of fame and recognition. In a series of success stories he reinvents himself time and again, changing settings and careers like other people change their shirts. Yet Florian’s life on the fast track turns into an escape from his own biography, which finally catches up with him at full force.