Olivier and Léon, two brothers, came to Paris some years ago and then their paths separated. While Olivier sees himself as a commited journalist, Léon is an ambitious and opportunist spin doctor. As the years have gone by, Noémie, a charming presidential advisor, hasn't managed to choose between them. Observed with amusement by Sylvain, their childhood friend, who made a fortune with a online dating service, their destinies interweave over twenty years, in a droll, tender and nostalgic epic spanning the 80s and the 90s.