Leaving for France, Otar left three women behind, three different generations of one family, fighting hard to survive in today's Tbilisi, Georgia. When the message of Otar's sudden death arrives, his sister and niece decide to hide this from the grandmother, by writing letters and inventing him a happy life. This 'white lie' will soon mix up everyone's lives.