Jesko is in his mid-thirties and is a born cynic. He has leukemia and not much longer to live. He is the opposite of his brother, Ansgar, who is the junior boss in their father's factory. Jesko is lured to his bourgeois family’s villa under a false pretense – his life is to be saved...