Beso is 14 years old kid from remote village of Georgia, he is growing up in a family of disabled father, mother who is family bread maker, a homosexual brother who gives private dance lessons to make money. Beso and his friend Beka spend their time like most kids. Beso writes rap and records himself on a tape recorder, he sees his rapping as a way out from his harsh life.