In Paris, the same crew of skate kids meet up every day at The Dome - behind the Museum of Modern Art, opposite the Eiffel Tower - to skateboard, goof off and get stoned as they ignore the smart crowd of art lovers. They are inseparable, bound by complicated family ties. Boredom, the lure of easy money and the anonymity of the Internet all have a role in tearing their world apart.