The film tells the story of a group of provincial actors, which was invited by the NY-based Romanian Cultural Centre to perform there “Carnival Scenes", a Romanian old-time classic, with the occasion of Romania’s National Day. They all have their own hidden agenda while being in New York, as this could be a unique lifetime experience which might change their life forever.