The story of Maria, a successful business executive struggling to fulfil her greatest wish of all: to bring a child into the world. After yet another miscarriage, she is informed that she is too old to have a child; devastated and unable to accept her fate, Maria sets out on a desperate and perilous quest to realise her dream.