A boy and a girl meet at a detention center for problematic youth. The boy has come to serve his obligatory civilian service. The girl is constantly in trouble, with a fire inside her and a lust for life that can't be quashed or controlled. The boy becomes infatuated with the girl. He is a quiet one, but there is a fire inside him as well. Rules, laws, punishment: the shackles can be broken. One day they steal a car and run away together. Thus begins one long escape, without end.