Huyen and Tung are both barely adults. She is a college student; he works for the city. They live in Hanoi, far from their families, and never have more than enough money to scrape by. The couple is generally careless, and Tung always wants to have sex, so it is perhaps no great surprise when Huyen discovers that she is pregnant. Huyen doesn't want to keep the baby — at least, she's fairly sure she doesn't want to keep it — and Tung goes along with whatever she says. But how will they pay for the abortion?