Dude Schmitz, an independent filmmaker, attempting to secure funds for his second feature, blows an opportunity at what promises to be a lucrative interview with pop sensation Britney Spears. Dejected, Schmitz discovers Robert Stephens, a young, gay Britney impersonator. Schmitz takes off for New Orleans with Stephens, promising him a chance to meet his teen idol.