Lambert, a reformed sex addict, tries to earn brownie points by becoming... a marriage guidance counsellor. He's successfully abstained from sex for some months, but his situation becomes complicated when he hires an assistant, the seductive Judith, whose unbridled sexuality quickly sorely tests his resolutions.