Without you I will be better off, Motte, a pregnant young woman thinks about her unborn child. Without you I cannot imagine living at all, Marcel tells his fatally ill wife Rosa. Without you I will not continue, Layla making it drastically clear to her ex-lover. Without you is a film about the most beautiful and painful thing in life: love.