Nena ploughs merrily back and forth in the swimming pool while her paraplegic father endures his physiotherapy exercises. Clad in a black leather jacket, self-confident Nena stands out among her classmates. No sooner does she meet young baseball pitcher Carlo at a match than she is smitten. Head over heels in love, Nena and Carlo head off into the countryside together on a motorbike.