The residents of guesthouse Klivia are happy to defer to Nurse Klivia's inspiring leadership, especially when neighbour Boordevol is so vociferous in his stated aim to have the guesthouse shut down. Just when it seems that peace has broken out a new tenant arrives, Gerrit. Even though he was a burglar in his former life, Nurse Klivia trusts to her good judgement...