It is autumn. In the small Danish port of Nakskov the chimneys of the sugar factory smoke tirelessly. Giant windmill wings lie abandoned on the outskirts of town. The last year of high school lies before Sara and her friends. They talk about the future, about the wish to leave to a bigger city. Karen, a young Faroese, just moved to the island to work as a teacher at the local high school. In the class discussions arise: What is femininity? What is masculinity? What is art? Who sees us and in what way? Who and what makes us who we are? Sara is fascinated by her new teacher, her friends find Karen strange - “perhaps a bit too feminist”.