Coming off the bad end of a doomed love affair, and trying to cope with her Mother's death, Marianne is surprised to discover that her Father's last will and testament was not correctly administered. The will reveals the existence of a lover, who is still alive and living not far from Marianne's childhood family home. Her journey to find this mysterious woman takes Marianne to places she thought she'd left behind forever.