Abdul Kader Torres, son of the former Political Social Brigade commissioner Ricardo Torres and of the beautiful Tangiers-born Fatima, has just arrived in Madrid to take care of his father's debt recovery agency, Ejecutivas Tánger. Neither too clean nor too above-board, Abdul nevertheless accepts to take charge of the business. When it comes down to it he's a loser and there's nothing for him in his native Tangiers. He also, during the long years of his childhood, cherished an impossible dream: he's always wanted his father to love him and take him to be with him in Spain.