Fourteen-year-old Nic just wants to get laid so she can get on with her life, but of course not with just anyone. Her 30 year-old brother Josh, who is mentally handicapped, wants the same thing but he at least has a target: their brother Mike's new girlfriend Nadine. Josch, having the intellect of a child but the physical capabilities of a man, tells her exactly what he wants for his upcoming birthday.