Benjamin is the prototypical twenty-five-year-old computer geek: no fashion sense, no friends, and definitely no girlfriend. What he does have, however, is a preternatural talent for all things digital. His online activity catches the eye of the charismatic Max, a would-be revolutionary who yearns to "hack the world," but needs Benjamin's prodigious skills.