In New York ‘ultrabitch’ Phileine gets to know the real value of her love for her boyfriend Max. At the point of losing Max to her best friend, Phileine learns the true meaning of love and says ‘sorry’ for the very first time in her life. Phileine Says Sorry based on the best-selling novel of Dutch writer Ronald Giphart.