Five monks are living harmoniously in the monastery of the town Wanroij. Then, all of a sudden, the peace is disturbed by a group of construction workers. The leader of the church has sold the monastery to the town council, which will turn their beloved home into a spa! The monks try everything in their power to prevent it. Their desperate attempts are in vain, but then: a miracle happens!