Francesco is still in love with his former girlfriend Anna, who discovers that she is pregnant by another man; Paolo is expecting a baby with his wife but is haunted by doubts about his own sexuality; the beautiful Francesca whose boyfriend has just committed suicide; Alice, the star of a famous television soap opera who adores men in uniform; Gianni and Mario, two hilarious brothers who are inextricably bound by an accident that forces one of them into a wheelchair and the other one to take care of him. The sudden arrival of Gaetano, a Marshal of the Carabinieri, will lead to a night filled with dramatic turns of event that will forever change the lives of all concerned.