When two trash-picking boys from Rio's slums find a wallet in amongst the daily detritus of their local dump, little do they imagine that their lives are about to change forever. But when the local police show up, offering a handsome reward for the wallet's return, the boys, Rafael and Gardo, realize that what they've found must be important.