23-year-old Dino dreams of a different life. Like an abundance of Swedes her age, she has fled the mass unemployment of her home country in search of a more worthwhile existence in a nouveau-riche Oslo. But her new life is caught in deadlock - Dino finds herself stuck in a destructive loop of temporary jobs, financial trouble and hard partying. A broken arm incidentally leads to a position as a housekeeper in a Norwegian middle-class home. Dino is thrown into a reality very far from her own. During a few sultry summer weeks she ends up the centre of an odd love triangle, an unpredictable struggle for affection as well as dominance.