Davide is finally realizing the dream of his life: to make a film for the cinema. He has actors, a crew, a production and distribution. But David soon found himself to have no budget left, and in late with the shooting schedule. The production stops the shooting and wants to sue him. Desperate, Davide decides, along with his two best friends, to set up a "gang of Superheroes" to rack up the amount he needs to finish the film.