The story is about the soul-searching of those people leading small lives, searching for little happiness, only to fall into big predicaments. Based upon the logic of "winning-and-losing", these soul-searchings are directed towards their loved ones, towards life in general but, most importantly, towards themselves. Needless to say, as usual, it is a woman who suffers most within these patriarchal soul-searchings.