Since the death of her husband, the great bullfighter Gregorio, in a domestic accident, Trini, the world-famous flamenco dancer, has been deeply depressed and has abandoned the stage. To make matters worse, her son Damian's rebelliousness has begun to border on dementia. Doctors, psychologists, and psychiatrists are all unable to explain the child's worsening behaviour. Eventually the only possible explanation is a supernatural one. At this juncture, Trini gets in contact with Father Lenin, a defrocked priest who is suffering his own crisis of faith. As all signs indicate it is the only hope of restoring peace to this shattered family.