The last weekend for five guys who studied and lived in the same house, where they ate old jars of spaghetti sauce and pasta with nothing on it, experienced stretches of boredom and rapid hookups, pulled all-nighters studying and parties at dawn, envy, joy, sparkling wine, love and hurt. But now that naive, exciting and protected time of life is about to end, and they will have to become responsible adults. Each of them will go in a different direction, making choices that will change everything. Some will stay in their home town, others will leave to work abroad. This is the story of the last three days during which five friends share what might be the best time of their life, a moment they will never forget.