2035, after the world economic crisis. A forward perspective of Europe. Kurt and Eva are going to have a baby but they have to face a long and hard trip to join a new and richer world where to enjoy freedom. They are about to succeed in it but they are caught and sent to the Welcome Centre. Here only sustainable people are accepted. As pregnant, Eva can not be sustainable so she is brought apart to the Expulsion Centre. Kurt turns into a rebel and wants to free Eva as soon as he can. So they escape and hide themselves just for one night. Before leaving Eva starts having contractions; Kurt brings her slyly to the hospital; but there is no doctor who knows how to make women give birth in the illegal “convential way”...