Paul is a detective in his forties. Dorothy, almost 16, is going through a serious identity crisis. Paul lives on the fringe of Brussels’ self-righteous society, while Dorothy has grown up in its heart. What connects them? Paul knows that he is Dorothy’s biological father. Over the years, away from Dorothy, Paul has always lived with this secret. Now back in Brussels he has been watching her from afar, without ever daring to approach her. And they most probably never would have spoken if Dorothy hadn't decided one day to come knocking at his door. She's heard he’s a detective and she wants him to help her find her biological father.