Lorenzo works as diver on an oil rig in the middle of the Mediterranean Sea. In his profession is the best. He loves his freedom. When he gets bored, he takes a dinghy to go ashore and look for entertainment and adventures. Until he meets a girl who is different from the others, she is Claudia, he really likes her. The passion soon breaks out...