Samir and Xavier, a workman and poker player, live from day to day. Liza, a young and brilliant woman soon to be married, has her future all mapped out. The three meet by chance during a weekend which becomes a holiday as improbable as it is an initiation. The men protect Liza during their confrontation with the world, but she is the one who will teach them what real freedom means.