Josep is an old man who lives in a nursing home taking care of Laura, a woman suffering from Alzheimer's disease who was part of his past. As a result of the Laura's death, Josep begins a journey that will bring him to the mountains where the Spanish Civil War took place. This is the place where he wants to die. Meanwhile, a group of voluntary people have started searching for Josep. A young boy of this group will be forced to join Joseph in his way to the end.