A Dutch woman who works for US Cola in New York is sent to The Netherlands to launch Santa Man Cola in the period leading up to Christmas. Their new Santa (young and handsome) has to compete with Dutch tradition Sinterklaas. This leads to some hilarious situations, set against a love story.