We are experiencing the biggest global crisis ever known. This is the world where Paco and Miguel live, two security guards who look after an old abandoned factory. Although they have been working at the factory for over 8 years, they have never exchanged a word. They only exchange night and day shifts... But, everything changes when they suddenly lose their jobs. They finally come together and they decide to build a machine to escape from that world.