The story of Budo, an 18-year-old student from Podgorica, whose rich surgeon father, while heavily drunk, operates on his friend after a car accident, accidentally killing him. The boy’s father, Božo, is a mob boss and demands revenge in the form of a blood feud, a phenomenon that is still quite common in Montenegro.