Charlotte and Paul are 20 years old. They love each other passionately. To their shock, Charlotte discovers she is seriously ill. Another girl comes into the picture, Charlotte's cousin Ninon. Perhaps as an escape, Paul finds himself attracted to her. Charlotte is aware of this. Now the three of them are confronted with the primal issues of life and love.