Larry Brodsky, a middle-aged american who arrived in Amsterdam in the sixties, works in a second-han bookshop. One day Larry comes across a volume of poetry that he published in his hippy youth and is reminded of his lost dreams and of a girl that he loved in Morocco. When his assistant suddenly leaves he ask Aisha, a girl Moroccan adolescent, to take over...