Jóhann is a thirty year old man suffering from depression after the sudden death of his father, his sole companion. Into his isolated existence wanders a nine year old boy, Finnur, who is bullied by his classmates and leads a sad life with his alcoholic grandmother. Thank to this friendship Jóhann will to re-evaluate the existence he has chosen for himself.