In a remote little fishing village on a beautiful fjord in Iceland no one seems to notice the incredibly majestic nature there. Like everywhere else, material well-being is the driving force. Life revolves around fish and the worldly wealth that harvesting the sea can create. Thordur Haraldsson too has a lifetime’s fishing behind him...