7 a.m. Out of the blue, Catherine receives a call from someone she hasn't seen in 15 years. A guy called Kirsch. She is flustered and annoyed. She takes it out on her husband, Raphaël, who fights with his hotshot NASDAQ-obsessed boss and gets himself fired. Kirsch sends flowers to apologize for his untimely call and sets off a whole new chain reaction of mistakes, misunderstandings and mishaps.