Three friends hold a huge lads' get-together in a flat owned by the parents of one of the boys. They really make a night of it: they drink, smoke marijuana, they order take-out pizza and also the prostitute Nicol. What starts out as a great party soon turns into a nightmare when Nicol overdoses on drugs and "of all the beds she could have died in, it had to be mum's".