Inspired by true life events, this satirical comedy focuses on an unusual love triangle as it unfolds in the highest political circles. The successful politician Martina devotes all her time to her career. She anxiously protects her private life and hides her crumbling marriage from sensation-seeking journalists. Her husband, Karel, who stays at home keeping house and raising their daughter, has long wanted to divorce her.