Jacob's life-long love, Vera dies and the young man believes that the boss of the regional underground – Pexeso – is responsible for her death. Jacob himself is drug-dependent and fighting his dependence decides to revenge her death. He gets himself a gun and tries to find Pexeso. When they eventually meet, Jacob learns that the man he really wants is Pexeso's brother. Pexeso invites Jacob for the opening night of the ZOO club that both brothers are running and Jacob wants to use this opportunity to carry out his revenge.