What might happen to a successful businessman who unabashedly puts work before his attractive wife? The Halo: Mr. Wilde is a quiet, helpless, and henpecked husband. Drum Solo: Long ago Bimbo's wife resigned herself to his childishness. The Isle of Love: Although on vacation, Mr. Titus can't stop trying to solve his firm's irresolvable problems. Waterloo: A repressed civil servant seems to be an obstacle for his attractive wife and ambitious daughter.