Fuge, still into various scams, now lives with ultra-hot singer-dancer Nina and has a young daughter form a onenight stand. When Fuge travels to Szeged on a criminal job, he bumps into former love Agota, who's back in Hungary to visit her husband, an Italian cop on a case in Szeged.