On the surface it is an idyll. He lives a happily married life with Judith, a teacher and their eight-year-old son, Dani. His best friend, Zoli is also his business partner and between the two of them they own four flourishing bakeries in Budapest. An enviable setting. But in the background a time bomb is ticking away. For years Andris has been living a passionate and blessed second life. The scene is Poland. Pretending to be making business trips, he has been spending half the year in Cracow, with Bea.