Tamás is a young, Budapest-based director of video clips and commercials who dreams of directing his first feature film. He has already written the script but does not have the means of financing his project. Thus when he surprisingly gets an email from American film producer, he sees all his dreams come true. With the help of his two brothers Ákos, a successful manager and sex maniac, and András, a poet and complete loser, he tries to make a good impression on the American...