Three people. One city. A long night. Sándor is in his mid-forties. After getting the sack he decides to leave everything behind, and travel to the Adriatic Sea in the trailer he had made with his own hands. Anna makes her living from advertising cigarettes. Tonight though, she needs to get a lot of money for her friend. Bandi works as an electrician in a factory. On this particular evening he gets an electric shock. He survives it but something in him changes.